Baliaci papier

Tu je 7 spôsobov, ako dosiahnuť úspech vášho podnikania v roku 2022

Oslovili sme našich priemyselných partnerov z celého sveta elektronického obchodu, aby sme sa podelili o ich najočakávanejšie trendy a najlepšie tipy na rast, aby sme zaistili, že vaša značka bude v roku 2022 úspešná.

Tento rok je čas posunúť sa o úroveň vyššie a osvojiť si nové spôsoby práce na raste vašej značky! Oslovili sme našich priemyselných partnerov z celého sveta elektronického obchodu, aby sme sa podelili o ich najočakávanejšie trendy a najlepšie tipy na rast, aby sme zaistili, že vaša značka bude v roku 2022 nasmerovaná na úspech. Nižšie nájdete ich rady, ktoré sa týkajú dizajnu obchodu s elektronickým obchodom, logistiky, udržateľnosti, služieb zákazníkom a viac.

Zamerajte sa na budovanie vlastného zážitku z nakupovania

V nadchádzajúcom roku bude dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, aby ste svoju značku odlíšili v očiach vašej cieľovej skupiny. Ak sa chcete odlíšiť od svojich konkurentov, váš obchod musí vyzerať a cítiť sa o krok nad ostatnými – niečo, čo si zákazníci nemôžu nezapamätať.

Možnosť prispôsobiť si stránky obchodu jednoducho zabezpečí, že budete môcť pravidelne aktualizovať svoj obchod a vaši návštevníci budú pri nakupovaní neustále ohromení. Pomocou intuitívneho nástroja na tvorbu stránok môžete vytvárať a upravovať úžasné stránky obchodu bez toho, aby ste museli zasahovať do kódu.

Zostaňte relevantní tým, že budete poskytovať hodnotný obsah

V roku 2022 sa elektronický obchod bude naďalej posúvať smerom k dôležitosti komunity a zároveň sa sociálny obchod dostane do popredia. Značky, ktoré posilňujú svoje vzťahy so zákazníkmi medzi nákupnými udalosťami, nielenže zostanú v popredí pozornosti, ale ich zákazníci budú mať k značke silnú lojalitu kvôli pocitom, ktoré majú, keď premýšľajú o značke a o tom, čo znamená – nielen o cene. .

Keď rozpoznáte, kde chcú vaši zákazníci interagovať, a motivujete ich, aby sa zapojili do interakcie s vami a ostatnými členmi komunity, kým tam sú, značky budú de facto voľbou pre ich potenciálnych zákazníkov.

Vykonajte audit demografických údajov svojich zákazníkov a bulletinov, sledovanosti svojich sociálnych médií a svojich najvernejších obhajcov značky. Pomôže vám to rozhodnúť sa, aký druh obsahu by ste mali vytvárať pre svoju komunitu a kde by mal žiť, aby poskytoval čo najväčšiu hodnotu pre vaše publikum, a môžete prestať strácať čas kanálmi, médiami atď., ktoré nesúvisia s vašimi kľúčoví zákazníci.

Tim Peckover, Sr Manager (Marketing & Community) v Smile

Nepodceňujte dôležitosť vzťahov v podnikaní

V roku 2022 bude klientska skúsenosť pre nezávislé podniky dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. S cieľom vybudovať dlhotrvajúce vzťahy sa majitelia firiem budú musieť zamerať na zlepšenie každého kroku v toku svojich klientov, od objavenia až po platby a komunikáciu.

Ak chcete zlepšiť skúsenosti svojich klientov, venujte čas zmapovaniu svojho typického toku klientov v novom roku (môžete ich mať dokonca viacero, ak použijete špecifický tok pre každý projekt alebo typ klienta). Premýšľajte o svojom ideálnom klientovi alebo zákazníkovi a o tom, ako vás nachádzajú, ako postupujú vo vašom rezervačnom procese a ako posúvate projekt alebo službu smerom k dokončeniu. Keď budete mať všetko zmapované, určite, kde môžete vykonať vylepšenia na zefektívnenie procesu a odstránenie akéhokoľvek trenia.

Claire Bough, pridružená manažérka marketingu obsahu v Honeybook

Uistite sa, že vaša logistická chrbtica je nastavená na úspech.

Aj keď to nie je zábavná stránka elektronického obchodu, problémy s dodávateľským reťazcom a oneskorenia budú aj naďalej súčasťou našej reality. Zefektívnenie vášho dodávateľského reťazca a logistickej stratégie bude pre úspech v roku 2022 rozhodujúce, aby ste sa vyhli týmto narušeniam, od prepuknutia COVID až po preťaženie prístavov. Ak nás posledných pár rokov niečo naučilo, tak je to byť pripravený na čokoľvek a plánovať „pre každý prípad“. Napriek všetkým týmto vonkajším faktorom sa značky musia zamerať na lojalitu zákazníkov a prekonať konkurenciu. Ak chcete, aby sa zákazníci vracali, musíte splniť očakávania týkajúce sa všetkého od doručenia objednávok načas až po poskytovanie nezabudnuteľných zážitkov.

Ak chcete uspieť v roku 2022 a neskôr, potrebujete silnú logistickú chrbticu. To znamená:

  • Zlepšenie prognózovania zásob a hľadanie spôsobov, ako skrátiť čas potrebný na získanie zásob od vášho výrobcu
  • Škálovateľnosť na zvládnutie nárastu objednávok (chcete rásť, však?)
  • Schopnosť začať predávať na nových platformách – a splniť požiadavky podľa každého konkrétneho kanála (od systémov kompatibilných s EDI až po integrácie a úrovne služieb, ktoré podporujú 2-dňovú prepravu)
  • Rozhodovanie o tom, ako rozšírite svoju geografickú stopu distribúciou inventára naprieč regiónmi (alebo krajinami), aby ste skrátili časy prepravy a náklady na dopravu (toto je veľmi ťažké replikovať a spravovať sami, takže spoločnosti poskytujúce služby môžu byť skvelou voľbou, ktorá vám umožní konkurovať s obrovskými maloobchodníkmi bez toho, aby ste sami museli investovať do infraštruktúry)

Kristina Lopienski, riaditeľka marketingovej komunikácie v ShipBob

Vyberte si list z knihy Gen Z a investujte do udržateľnosti

Jedna vec, ktorú nás naučila globálna pandémia, je to, aké krehké je ľudstvo a planéta, a preto bude rok 2022 pre značky a spotrebiteľov rokom, kedy stlačí resetovacie tlačidlo týkajúce sa udržateľnosti. Vieme, že Gen Z sa objavuje ako generácia udržateľnosti. COVID nezačal zelenú revolúciu, ale ako správne vysvetľuje Forbes, „uviedol to do hyperpohonu a na sedadle vodiča sedí Gen Z.

V nedávnom prieskume 86 percent zákazníkov Sendle uviedlo, že uhlíkovo neutrálna doprava je pre ich podnikanie dôležitá a všetci sú nadšení pre udržateľnosť – od spôsobu výroby a získavania produktov až po balenie a prepravu.

Čo keby sme vám povedali, že existuje jednoduchý a účinný spôsob, ako znížiť svoju uhlíkovú stopu na nulu? Karbónová kompenzácia je ako.

Kompenzácia uhlíka je ďalším krokom, ktorý prichádza po znížení emisií pomocou čo najväčšieho počtu postupov „zníženia, opätovného použitia a recyklácie“.

Keď sa to podarí a oprášia, malé podniky môžu investovať do environmentálnych projektov nákupom „uhlíkových kreditov“ od organizácií ako South Pole Group, ktoré sa za vás zbavia tých často nevyhnutných zvyškov emisií. Vaša investícia bude fungovať okamžite a pomôže pri výsadbe stromov, financovaní veterných elektrární, opätovnej výsadbe vegetácie a udržiavaní rozmanitých biotopov.

Ekologizácia vašich obchodných operácií v roku 2022 bude kľúčom k vášmu dlhodobému úspechu a Gen Z vám za to poďakuje!

Hannah Belcher, vedúca komunikácie v Sendle

Synchronizujte svoje systémy, aby ste zaistili presnosť údajov

V roku 2022 bude čoraz dôležitejšie zhromažďovať, štruktúrovať a spravovať údaje o produktoch pre tvrdenia o udržateľnosti. To si bude vyžadovať, aby tímy začali používať špecifickejšiu sadu prepojených digitálnych nástrojov interne aj so svojimi partnermi v dodávateľskom reťazci. To v kombinácii so vzdialenou/flexibilnou prácou, ktorá tu zostane, bude znamenať, že tímy dizajnu, vývoja produktov, zdrojov, dodávateľského reťazca a marketingu budú musieť užšie spolupracovať v medzifunkčných, zdieľaných systémoch. Odchod od série odpojených tabuliek umožní tímom byť agilnejšie a spolupracovať súdržnejšie.

Začnite skúmať softvér špecifický pre daný priemysel (vývoj produktov, PLM, kritická cesta, ERP, riadenie vzťahov s dodávateľmi, softvér na riadenie udržateľnosti). Preskúmajte digitálne nástroje spolu so svojimi dodávateľmi a zistite, čo bude fungovať aj pre nich.

Flora Davidson, spoluzakladateľka a vedúca produktu v SupplyCompass

Znovu si predstavte úlohu balenia ako formy priameho marketingu

Going into 2022, your packaging is an incredibly important part of the customer experience. In a digital world where the online marketing and advertising space is incredibly saturated, your ecommerce packaging is valuable real estate.

Consider this: packaging is the first physical touchpoint your customer will have with your brand. It’s a unique opportunity to create a form of branding that’s real and tangible that your customer will experience, rather than just scroll past on a feed.

It’s also a cheaper and more direct solution than other online advertising and marketing vehicles. If you’re not thinking about personalizing your packaging, you’re not making the most of a vital channel of communication!

Creating a layered, immersive experience through packaging will establish a connection and love for your brand, encourage customers to share this experience within their own communities (on social media or through word-of-mouth) and turn a one-time customer into a loyal repeat spender.

Uistite sa, že si urobíte prieskum, aby ste zistili, aké vlastné balenie by najlepšie vyhovovalo vášmu podnikaniu. Ak chcete začať, odporúčame vám prečítať si nášho sprievodcu návrhom efektívnych obalov elektronického obchodu.

Elly Strang, správca obsahu pre hluk

A tu to máte! Sedem spôsobov, ako rozšíriť svoje podnikanie v roku 2022 na základe očakávaných trendov od odborníkov z celého priestoru elektronického obchodu. Všetci vám želáme bezkonkurenčný rast a pokračujúci úspech v tomto roku a po ňom!

Špeciálne poďakovanie patrí našim prispievajúcim partnerom: Shogun, Smile, Honeybook, ShipBob, Sendle, SupplyCompass

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Pozrite si naše sociálne siete: